četrtek, 25. december 2014

Božič je....

...prišel. Tokrat sem vanj vstopil delavno. A hkrati veselo, srečno in zadovoljno. Da delam to kar me resnično veseli. Da ustvarjam. In z svojimi dobrotami razveseljujem ljudi okoli sebe.

In to me radosti, veseli... In ni občutka utrujenosti... Neka energija v meni, mi daje moč, veselje, ko postanejo noči ko je spancu namnenjeno samo nekaj ur spnca morda tri, štiri, kar "predolgo" saj je še toliko za postoriti, v glavi nastajajo ideje in zamisli, kaj bo spet novega ustvarjeno, zamišljeno, izvedeno...

Sedaj sledi kak dan dva malce počitka da se organizem spočije, regenerira, napolni z prepotrebnim spancem.

Nato pa z veseljem nadaljujem....

Upam, da bo to trajalo in trajalo. ;-)

Uživajte, ustvarjajte in se radostite življenja tudi vi. Bodite veseli, radostni in razposajeni.

Naj se vam nasmeh nariše na obrazu in naj iskrice zasvetijo vam v očeh. ;-)

To vam iz vsega srca želi vaša Zajčkova ustvarjalnica.

smrekca in ajslice so dobile svoje mesto

pesine testenine so res lepe z svojo božičkovo

slastni masleni piškoti brez sladkorja, slajeni samo 
z medom, nastajajo različne oblike, katere vsaka
bo dobila samo svoj lesk


pekač za pekačem čakajo da gredo v pečico

in že so pečeni, se hladijo in čakajo na krašenje in polnitev

za konec pa še žajbljev medeni liker
za prihajajoče mrzle zimske dni,
ki mu lahko dodamo limonin sok in
sveže stisnjen ingverjev sok za
pogretje vašega telesa in prezeblih udov




Ni komentarjev:

Objavite komentar